Новини Транспорт

FlixBus стартира автобусни линии до морето

   
FlixBus стартира автобусни линии до морето

FlixMobility, водещата компания за технологична мобилност за интермодални и устойчиви пътувания, продължава плановете си за растеж и обявява разширяване на американския пазар, както и на няколко европейски пазара. В България FlixBus ще пусне сезонни връзки до седем от най-популярните морски дестинации в подкрепа на рестартирането на международния туризъм, съобщиха от компанията.
От 22ри юли ще бъде възможно да се пътува директно със зелени автобуси от Букурещ до плажовете на българското Черноморие. Слънчев бряг, Златни пясъци, Варна, Обзор, Бургас, Албена и Каварна могат да бъдат достигнати със зелени автобуси, които тръгват шест пъти седмично, от четвъртък до неделя.
С пускането на новите линии до българското Черноморие, доставчикът на мобилност предлага зелени и достъпни пътувания в подкрепа на рестартирането на международния туризъм между двете съседни държави.
„Преди пандемията България беше третата най-популярна дестинация за пътниците избрали да пътуват с автобус от Румъния по международни маршрути. Разширяването на зелената мрежа до морските дестинации в България отразява нарастващия интерес на румънците към региона, особено през летните месеци. Правим всичко възможно да отговорим възможно най-бързо нарастващия интерес към пътуванията. Вярваме, че предоставяйки удобен, гъвкав и достъпен обществен транспорт, можем да допринесем съществено за зеленото възобновяване на международния туризъм в България”, заяви Снежина Колева, представител на FlixBus за българския пазар.
FlixBus възобнови международните си линии от Пловдив и София на 3-ти юни и предлага пътувания до няколко европейски дестинации като Букурещ, Загреб, Любляна, Филах, Залцбург и Мюнхен.


Ръст на съществуващите пазари, разширяване в нови региони, пазарно лидерство в САЩ и Обединеното кралство.


Компанията успешно се справи с пандемията чрез близко следене и коригиране на мрежата и сериозни инвестиции в технологии и автоматизация. Сега FlixMobility е особено фокусирана върху по-нататъшния растеж чрез разширяване на нови и съществуващи пазари, както и разрастване на своя железопътен бизнес в Германия, Швеция.
Миналото лято доставчикът на мобилност стартира първите си международни маршрути до балтийските страни и започна изграждането на национални мрежи във Великобритания, Португалия и Украйна. Поради ограниченията за международни пътувания, някак естествено вътрешните заемат фокус и офертите за пътуване локално в трите страни постепенно се разширяват. 

Очаква се Обединеното кралство да се превърне във важен пазар в Европа, като компанията се стреми към лидерство на пазара до 2025 г. Миналата седмица FlixBus обяви и първата си линия до Шотландия, която ще свърже Глазгоу и Единбург с Лондон и ще засили вътрешното им предлагане.
Това лято в Украйна FlixBus стартира първата си вътрешна линия, свързваща планините с морския бряг по маршрута Затока - Ясиния и увеличи броя на трансграничните си линии до 7 европейски държави. Португалия, друга страна, за която туризмът е важен сектор, се предлагат вътрешни линии със зелените автобуси до плажовете в известния регион Алгарве, до Фаро и Албуфейра, както и в северната част на страната до Порто и Коимбра.
Понастоящем в САЩ FlixBus е най-използваната автобусна услуга в много крайбрежни региони и продължава да се разширява на югоизток, като добавя 4 нови щата и 12 нови града. Очаква се САЩ да бъдат най-големият пазар на FlixBus в бъдеще и да предлагат най-голямата мрежа там до 2023 г.
Комбинирането на зелени и достъпни пътувания с висококачествен продукт и строги стандарти за безопасност е доказана рецепта за успеха им в цяла Европа и в САЩ. Само през 2019 г. 62 милиона пътници са пътували със зелените автобуси и влакове на FlixMobility.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати