Новини Транспорт

Air France представи новия си салон със СПА център на летище Шарл де Гол

   
Air France представи новия си салон със СПА център на летище Шарл де Гол

На 19 август 2021 г. Air France представи чисто новия си луксозен салон, разположен в терминал 2F на летище Шарл де Гол в Париж.

Новият шикозен салон е предназначен за бизнес клиенти и членове на Flying Blue Elite Plus, пътуващи по шенгенската мрежа на Air France на къси и средни разстояния. Той е един от най-големите на авиокомпанията, с площ от 3000 кв.м. и 570 места,

разположени на две нива. 

 

Цялото пространство и повечето мебели са проектирани съвместно с екипи от Air France, Group ADP и агенцията Jouin Manku, основана от канадския архитект Sanjit Manku и френския дизайнер Patrick Jouin. Идеята на творческия проект е изградена на

основата на левитация и грация, за да предложи на клиентите на авиокомпанията истинска релаксация и наслада преди да се качат на борда.

 

По традиция Air France избира да работи с най-добрите архитекти и дизайнери на своето време, за да запази и пресъздаде по най-добрият начин своята легендарна история.

 

Новото френско бижу, със своите извити черти и релаксираща атмосфера, излъчва мир и спокойствие в сърцето на летището. Салонът предлага различни удобства и услуги, в зависимост от времето, което клиентите разполагат преди качването - почивка, освежаване, работа или вкусни храни и напитки. За осигуряване на максимален комфорт, дизайнерите са използвали предимно естествени материали като терацо, лавови камъни, дърво, кожа и др., които да бъдат и устойчиви във времето. При избора на мебели е заложено на функционалността им, за да предложат оптимално удобство на клиентите. В цялостния интериор са подчертани цветовете на Air France - нюанси на синьо, силно присъствие на бяло и нотка на червено, както и символът на марката Air France - крилатото морско конче, историческият символ на компанията.

 

В центъра на салона, през огромен извит прозорец, се разкрива невероятен изглед към пистите и небето, а естествената светлина допринася за уюта атмосфера.

 

Всички клиенти могат да използват безплатно Wi-Fi и да заредят мобилните си устройства на осигурените за целта места. Клиенти на Flying Blue Ultimate разполагат със специализирана зона, с директен достъп от рецепцията, която им предоставя напълно персонализирана услуга и собствени частни салони.

 

На всяко ниво са разположени гурме павилиони, които предлагат различни специалитети от френската кухня, а за бързо похапване клиентите могат да си вземат по всяко време мини сандвичи, салати и топли кишове. За гастрономите, в салона е осигурен специален плот със сутрешни палачинки, ястия за деня, сирена и десерти, допълнени от богата винена листа.

 

Следвайки политиката си за екологично и устойчиво развитие, авиокомпанията използва предимно регионалните и сезонните продукти, а за да ограничи използването на пластмаси за еднократна употреба, в салона са поставени диспенсъри за вода тип фонтан.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати