Новини Транспорт

Air France представи новия си салон със СПА център на летище Шарл де Гол

  20.08.2021 12:55  
Air France представи новия си салон със СПА център на летище Шарл де Гол

На 19 август 2021 г. Air France представи чисто новия си луксозен салон, разположен в терминал 2F на летище Шарл де Гол в Париж.

Новият шикозен салон е предназначен за бизнес клиенти и членове на Flying Blue Elite Plus, пътуващи по шенгенската мрежа на Air France на къси и средни разстояния. Той е един от най-големите на авиокомпанията, с площ от 3000 кв.м. и 570 места,

разположени на две нива. 

 

Цялото пространство и повечето мебели са проектирани съвместно с екипи от Air France, Group ADP и агенцията Jouin Manku, основана от канадския архитект Sanjit Manku и френския дизайнер Patrick Jouin. Идеята на творческия проект е изградена на

основата на левитация и грация, за да предложи на клиентите на авиокомпанията истинска релаксация и наслада преди да се качат на борда.

 

По традиция Air France избира да работи с най-добрите архитекти и дизайнери на своето време, за да запази и пресъздаде по най-добрият начин своята легендарна история.

 

Новото френско бижу, със своите извити черти и релаксираща атмосфера, излъчва мир и спокойствие в сърцето на летището. Салонът предлага различни удобства и услуги, в зависимост от времето, което клиентите разполагат преди качването - почивка, освежаване, работа или вкусни храни и напитки. За осигуряване на максимален комфорт, дизайнерите са използвали предимно естествени материали като терацо, лавови камъни, дърво, кожа и др., които да бъдат и устойчиви във времето. При избора на мебели е заложено на функционалността им, за да предложат оптимално удобство на клиентите. В цялостния интериор са подчертани цветовете на Air France - нюанси на синьо, силно присъствие на бяло и нотка на червено, както и символът на марката Air France - крилатото морско конче, историческият символ на компанията.

 

В центъра на салона, през огромен извит прозорец, се разкрива невероятен изглед към пистите и небето, а естествената светлина допринася за уюта атмосфера.

 

Всички клиенти могат да използват безплатно Wi-Fi и да заредят мобилните си устройства на осигурените за целта места. Клиенти на Flying Blue Ultimate разполагат със специализирана зона, с директен достъп от рецепцията, която им предоставя напълно персонализирана услуга и собствени частни салони.

 

На всяко ниво са разположени гурме павилиони, които предлагат различни специалитети от френската кухня, а за бързо похапване клиентите могат да си вземат по всяко време мини сандвичи, салати и топли кишове. За гастрономите, в салона е осигурен специален плот със сутрешни палачинки, ястия за деня, сирена и десерти, допълнени от богата винена листа.

 

Следвайки политиката си за екологично и устойчиво развитие, авиокомпанията използва предимно регионалните и сезонните продукти, а за да ограничи използването на пластмаси за еднократна употреба, в салона са поставени диспенсъри за вода тип фонтан.