Новини Транспорт

Air France и KLM удължават срока на гъвкавата политика за билети до 31 март 2022 г.

   
Air France и KLM удължават срока на гъвкавата политика за билети до 31 март 2022 г.

Пълна промяна на всички билети и резервации предлагат компаниите Air France и KLM  до 31 март 2022 г. По този начин клиентите могат да променят резервацията си без разходи, да получат кредитен ваучер или да им бъде възстановена цялата сума, ако се откажат от пътуването.
Като част от своята търговска политика още в началото на тази година,  компаниите предложиха възможност за гъвкави пътувания и лесна промяна в резервациите до 31 декември 2021 г. Сега този срок се удължава до 31 март 2022 г.
Всички клиентите на Air France и KLM могат да променят резервацията си или да им бъдат възстановявани средства без никакви разходи и без необходимост от допълнителни документи до деня на заминаването.
Като част от удължените мерки, клиентите имат възможност:
•    Да променят резервацията си без разходи, с възможност за промяна на датата и/или дестинацията на билета независимо от условията на тарифата.
•    Да получат пълно възстановяване на платената сума. Ако условията на билета не го позволяват може да им бъде издаден ваучер, валиден една година, чието възстановяване може да бъде поискано по всяко време.
От началото на кризата с COVID-19, компанията осъществява непрекъснат мониторинг на здравната ситуация, в реално време с цел предлагане и взимане на най-гъвкавите решения в помощ на клиентите при планиране на пътуванията.
Клиентите, които са резервирали полет директно с Air France или KLM, могат да променят резервацията си или да поискат възстановяване на средства директно на www.airfrance.com или www.klm.com или чрез контактните центровете.
Клиентите, които са направили своята резервация чрез туристически агент, е добре да се обърнат към тях за промяна в условията на пътуването.
В настоящата ситуация, здравето и безопасността на  клиентите и персонала продължават да бъдат основен приоритет на Air France и KLM. Авиокомпаниите  прилагат най-високи здравни и хигиенни мерки на всеки етап от пътуването. Всички повърхности, с които клиентите имат контакт се дезинфекцират преди всеки полет, а пътниците са задължени да носят предпазна маска на борда на самолета и през цялото време на пътуването.

 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати