Транспорт

FlixBus придоби американската Greyhound Lines

   
FlixBus придоби американската Greyhound Lines

Глобалният доставчик на мобилност на марките FlixBus и FlixTrain обяви днес, че е придобила Greyhound Lines, Inc. („Greyhound"), най-големият доставчик на автобусен транспорт на дълги разстояния в САЩ, от FirstGroup plc. Това придобиване бележи друга важна стъпка във визията на FlixMobility за осигуряване на лесни за използване, достъпни и екологични пътувания за потребителите по целия свят. Глобалната мрежа на FlixBus обслужва над 2500 дестинации в 36 държави извън САЩ с 400 000 ежедневни връзки. Понастоящем Greyhound свързва приблизително 2400 дестинации в Северна Америка с близо 16 милиона пътници всяка година.

Благодарение на отличните си екологични показатели по отношение на емисиите на CO2 автобусите на дълги разстояния са от решаващо значение за революцията в устойчивата мобилност в световен мащаб.  Последният кръг на финансиране на FlixMobility е ясен знак за ангажимента на компанията към зелено бъдеще. Чрез придобиването на Greyhound, FlixMobility се приближава значително до визията си да направи пътуването зелено, интелигентно и достъпно за всички.

 Андре Швeмлaйн, основател и главен изпълнителен директор на FlixMobility, споделя: „Потребителите в Северна Америка все повече търсят достъпни, удобни, интелигентни и устойчиви решения за мобилност. Убедителното предлагане ще повлияе значително на много пътници да заменят личните си автомобили със споделена междуградска автобусна мобилност. FlixBus и Greyhound ще отговорят заедно на това увеличено търсене. Тъй като нашият бизнес продължава да се възстановява от последиците от пандемията, ние ще повторим успеха, който вече постигнахме в 37 държави с нашия иновативен и ориентиран към клиента подход. "

Йохен Енгерт, основател и главен изпълнителен директор на FlixMobility, коментира: „Непрекъснатото разширяване на нашата мрежа чрез партньорства и придобивания винаги е било неразделна част от нашата стратегия за растеж за изграждането на нашето глобално присъствие. Придобиването на Greyhound е голяма крачка напред и укрепва позицията на FlixBus в САЩ. Екипите на FlixBus и Greyhound споделят обща визия да направят интелигентната и устойчива мобилност достъпна за всички. "

Дейвид Мартин, Executive Chairman на FirstGroup plc казва: „Продажбата на Greyhound на FlixMobility е част от нашата стратегия за рационализиране на портфолиото, за да пренасочим FirstGroup към водещия си бизнес в областта на обществения транспорт във Великобритания. Силата на Greyhound са хората и бих искал да им благодаря за техния непоколебим ангажимент към своите клиенти и общности. Уверен съм, че като част от FlixMobility,  Greyhound ще бъде в добра позиция да продължи да расте и да развива своите емблематични услуги в продължение на много години напред. "

През последните осем години компанията демонстрира значителен успех, с бранда FlixBus превърнал се в най -голямата европейска мрежа за междуградски автобуси, помагайки на повече от 62 милиона души през 2019 г. да достигнат дестинациите си. Придобиването на Greyhound бележи важен етап в глобалната стратегия за разширяване на FlixMobility, критичен двигател за бъдещия растеж на компанията.

FlixBus USA стартира през 2018 г. с дестинации в целия югозапад, включително Лос Анджелис, Калифорния, Лас Вегас, Невада и Финикс, Аризона. Оттогава компанията разшири дейността си, за да улесни пътуването между още повече градове на югозапад, юг, североизток и северозапад на Тихия океан.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати