Хотели

Първият в България MGallery хотел отваря през май в Пловдив

   
Първият в България MGallery хотел отваря през май в Пловдив

Първият в България MGallery хотел започва да работи от следващия месец и ще посреща гости. Това обяви за TravelNews Боряна Роезелер, директор „Маркетинг и продажби“ на комплекса. Новият хотел ще се казва „The Emporium Plovdiv – MGallery“ и е част от световния луксозен бранд на веригата ACCOR. Изключителната атмосфера на възродена историческа сграда, преплетена с арт дизайн, смарт технологии  и невероятна история, приветства посетители от цял ​​свят да опознаят Пловдив – Европейската столица на културата през 2019 г.  Известното българско гостоприемство, съчетано  с дългогодишния опит на веригата, примамват всеки гост да „пропътува назад ” във времето на траките, през Римската империя, стигайки до модерния свят днес.

Удивителният петзвезден хотел разполага с 61 стаи с отличителен бутиков дизайн, включително 12 забележителни апартамента, предлагащи разнообразие от съоръжения и удобства за едно наистина луксозно изживяване, обясни Роезелер. Централно разположен, хотел The Emporium Plovdiv-MGallery, е на пешеходно разстояние от основните археологически съкровища на древния град: Римския форум, Римския стадион и включените в Индикативния списък на на ЮНЕСКО - Епископската базилика на Филипопол и Стария град. Най-добрите възможности за пазаруване и забавление в сърцето на Пловдив са само на крачка разстояние.

„Всеки хотел MGallery е уникален и обещава на гостите си индивидуално преживяване, което да остави следа. Изключително сме щастливи да въведем тази колекция от премиум бутикови хотели  в България и да предизвикаме взискателните изследователи от цял ​​свят да се потопят надълбоко в незабравимия свят на Пловдив – място, което може да се похвали с балансирана симбиоза между минало и настояще. The Emporium Plovdiv – MGallery, благодарение на своята изискана атмосфера и първокласно обслужване, ще осигури на всеки незабравими спомени от престоя му тук”, каза Бойко Качулев, собственик на проекта.

Интериорният дизайн на хотела е дело на Sundukovy Sisters S+S, едно от най-бързо развиващите се и креативни архитектурни студия в хотелиерската сфера и носител на титлата „Дизайнер на годината 2018“, присъдена от The Gold Key Awards, Ню Йорк. Основната цел на дизайнерите е да се запази сградата на бившия универсален магазин - Евмолпия, известна забележителност за Пловдив, чрез възраждане на оригиналните ѝ черти и включването им в дизайна на хотела с внимание към културното наследство. Отличителните златни арт композиции, инкорпорирани в емблематичната визия на хотела, допълнително отразяват славната българска история. С поглед към бъдещето, за първи път на Балканския полуостров веригата въвежда иновативни технологии, за да подобри хотелското изживяване за своите гости с концепцията си за умни стаи (Smart Rooms). Умните стаи на The Emporium имат редица луксозни функции, които позволяват на гостите да зададат индивидуални сценарии спрямо своето настроение: да регулират светлината в стаята си,  да отварят и затварят завесите, да контролират аудио-визуалните функции.

 

 

Чуждестранните и местни гости могат да се насладят на първия в страната The Emporium Champagne Bar & Cocktail lounge, в партньорство с Moët & Chandon, който гарантира бягство извън града със своя светъл атриум, спокойна вътрешна градина и водно огледало. Хотелът добавя към своите кулинарни предложения и гурме ресторанта Torro Premio. В него талантливите готвачи смесват най-добрите  продукти от локални ферми с авторска кухня, за да поднесат несравнима интерпретация на модерна и типично българска храна в едно. Torro Grande, най-иновативният  ресторант и суши бар в града, ще зарадва сетивата на тези, които търсят по-оживено място за  забавление и срещи с приятели.

За да осигури максимално удоволствие, дългоочакваният хотел MGallery ще предлага уединени зони за релакс и фитнес, помагайки на гостите си да поддържат баланс между тялото и душата в изискана обстановка и спокойствие. Внимателно подбраният и професионално обучен от ACCOR Academy екип на хотела ще осигури и изключително персонализирано обслужване в 3 модерно проектирани многофункционални  зали, идеални за бизнес  събития с различна големина.

Следвайки концепцията за идентичност на бранда и запомнящи се отличителни моменти,  ексклузивната френска фирма Shams Conseils е разработила индивидуален аромат, вдъхновен от дестинацията, който нежно ще довършва атмосферата в хотела. The Emporium Plovdiv - MGallery ще бъде и първи във веригата, предлагащ луксозната френска хотелска козметична линия  на Fragonard, бранд основан в далечната 1926 г.

Брандът MGallery Hotel Collection внимателно подбира и добавя уникални обекти  по целия свят, създавайки легендарна колекция от бутикови сгради с истински дух, в които се изживяват и споделят завладяващи моменти . С повече от 100 хотела, всеки  MGallery проект разказва уникална история, вдъхновена от собственото й забележително минало или дестинацията, която нарича свой дом. От индивидуален дизайн и сензорна миксология до себеопознаване , посветено на ежедневната грижа за себе си, хотелите MGallery са места, на които гостите могат да се насладят на изискано пътуване. Добре познати, емблематични локации  от хотелската колекция MGallery включват Hotel Molitor Paris във Франция, INK Hotel Amsterdam в Холандия, Queens Hotel Cheltenham в Англия, Santa Teresa Hotel Rio de Janeiro в Бразилия, Hotel Lindrum Melbourne в Австралия, Muse Bangkok Langsuan в Тайланд и Hotel des Arts Saigon във Виетнам.

Веригата Accor е водещ в света хотелски оператор, състоящ се от повече от 5300 обекта и 10 000 заведения в 110 държави. Групата разполага с едно от най-разнообразното и напълно интегрирано портфолио, включващо повече от 40 луксозни и премиум брандове, предложения за средния и икономичен сегмент, места за забавление и нощен живот, ресторанти и барове, частни резиденции, споделени имоти за настаняване, консиерж услуги, споделени работни пространства и др. Accor може да се похвали с единствено по рода си портфолио от отличителни брандове и приблизително 260 000 екип от таланти по целия свят. 68 милиона са членовете на цялостната програма за лоялност на компанията – ALL Accor Live Limitless – ежедневен спътник в начина на живот, който им предоставя достъп до голямо разнообразие от преимущества, услуги и изживявания. Чрез своите инициативи Planet 21 – Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE и ALL Heartist Fund, групата е фокусирана върху стимулиране на положителното въздействие на бизнеса чрез корпоративна етика, устойчив отговорен туризъм, екологична устойчивост, ангажираност към  общността, разнообразие, равенство и интеграция. Основана през 1967 г., Accor SA е със седалище във Франция и е публично листвана  на Парижката фондова борса Euronext (ISIN код: FR0000120404) и на извънборсовия пазар (тикер: ACCYY) в Съединените щати.

Мирослав Иванов



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати