Транспорт

FlixBus стартира нови пътувания от София до Белград

   
FlixBus стартира нови пътувания от София до Белград

FlixBus, бързо развиващата се технологична компания за мобилност, ще предлага пътувания до столицата на Сърбия. Автобусите ще пътуват от София до Белград, а билетите от 15 април нататък вече са в продажба.

Превозите до Сърбия се предлагат в мрежата на FlixBus и са в партньорство с местния превозвач Карат-С, утвърден оператор в международните пътувания, който от 2020 си партнира с Flix по 2 други линии от София до Дормунд и Инсбрук. Новата линия София-Белград ще се движи три пъти седмично - във вторник, петък и неделя, като ще тръгва от София в 9 ч. сутринта и ще пристига в Белград в 14 ч. Билетите са вече в продажба и могат да бъдат резервирани през уебсайта или приложението на Flix, от партньорските туристически агенции на Flix.

Бизнес моделът на FlixBus се основава на международно сътрудничество с местни транспортни компании. Технологиите и духът на стартъпа в комбинация с традициите и качеството на местните бизнеси създават нов стандарт на обслужване в международния пътнически транспорт. До момента FlixBus си партнира с 500 партньори по целия свят. FlixBus отговаря за технологичните решения за оптимизиране на услугата по най-добрия възможен начин, както и за маркетинга и продажбите, а местните партньори отговарят за оперативната част и управлението на автобусите. С помощта на местни партньори FlixBus успя да развие най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и се превърна във втория по големина участник на пазара в САЩ. FlixBus удвоява броя на пътуванията си за българите, които се връщат у дома за Великден С облекчаването на Covid-19 ограниченията и възстановяването на търсенето на пътувания по време на Великденските празници, FlixBus ще увеличи честотата на автобусните превози до и от България. През последните седмици търсенето на международни автобусни услуги се увеличи, а подготовката за Великденските празници се очертава да бъде натоварена. Затова от FlixBus са готови да предложат транспортни варианти на българите, които планират да се върнат у дома от чужбина и да прекарат празниците със семейството си. Те посочват, че положителната тенденция в пътническия транспорт е следствие от възстановяването на пазара, облекчаването на мерките и силния ръст на търсенето на пътувания не само в България, но и в останалите европейски страни. От средата на април пътниците ще могат да пътуват по-често между София и Букурещ, както и от Пловдив до Загреб, Любляна, Филах, Залцбург и Мюнхен. Като технологична компания в този сектор, FlixBus следи отблизо пътникопотока и търсенето, като разполага с опита и способността да реагира предварително на променящото се търсене. Глобалната експанзия продължава - FlixBus стартира първите си вътрешни маршрути в Канада FlixBus, бързо развиващата се технологична компания за мобилност, продължава глобалното си разширяване и от началото на април стартира вътрешни линии в Канада. В допълнение към експресния маршрут между Отава и Торонто FlixBus ще оперира в Канада по линия Ниагарски водопади - Торонто, включваща спирка в Сейнт Катаринс, както и с по-обширна местна линия със спирки в Уотърлу (Университета на Уотърлу), Китчънър (център), Гуелф, Мисисага и Торонто. Началото на вътрешните линии в Онтарио е само първият етап от планираното разширяване, като през лятото на 2022 г. са планирани трансгранични маршрути от и до САЩ. С дерегулирането на пазара на междуградски автобуси в Онтарио през 2021 г. се отвори врата за нови доставчици на мобилност, които да започнат да предоставят услуги, а FlixBus предлага на този пазар изпълнен с нетърпеливи канадски пътници, своята уникална комбинация от технологичен стартъп, платформа за електронна търговия и устойчив транспорт. FlixBus започна да предлага услуги в САЩ през 2018 г. и имаше дългосрочни планове за разширяване на дейността си в Канада, но те бяха отложени поради появата на пандемията от COVID-19. "FlixBus прави устойчивото пътуване с автобус удобно, достъпно и лесно за използване от всички", казва Андре Швемлайн, основател и главен изпълнителен директор на FlixBus.

"Успехът ни в Европа и продължаващият растеж в САЩ, Бразилия, а сега и в Канада доказват, че с интелигентен бизнес подход и страхотен продукт FlixBus може да промени начина, по който хората пътуват, и да им помогне да открият предимствата на споделения, екологичен междуградски автобусен транспорт."

За повече информация посетете FlixBus онлайн, изтеглете приложението FlixBus и следете събитията във Facebook, Instagram и Twitter.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати