FlixBus, бързо развиващата се технологична компания за мобилност, ще предлага пътувания до столицата на Сърбия. Автобусите ще пътуват от София до Белград, а билетите от 15 април нататък вече са в продажба.
Превозите до Сърбия се предлагат в мрежата на FlixBus и са в партньорство с местния превозвач Карат-С, утвърден оператор в международните пътувания, който от 2020 си партнира с Flix по 2 други линии от София до Дормунд и Инсбрук. Новата линия София-Белград ще се движи три пъти седмично - във вторник, петък и неделя, като ще тръгва от София в 9 ч. сутринта и ще пристига в Белград в 14 ч. Билетите са вече в продажба и могат да бъдат резервирани през уебсайта или приложението на Flix, от партньорските туристически агенции на Flix.
Бизнес моделът на FlixBus се основава на международно сътрудничество с местни транспортни компании. Технологиите и духът на стартъпа в комбинация с традициите и качеството на местните бизнеси създават нов стандарт на обслужване в международния пътнически транспорт. До момента FlixBus си партнира с 500 партньори по целия свят. FlixBus отговаря за технологичните решения за оптимизиране на услугата по най-добрия възможен начин, както и за маркетинга и продажбите, а местните партньори отговарят за оперативната част и управлението на автобусите. С помощта на местни партньори FlixBus успя да развие най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и се превърна във втория по големина участник на пазара в САЩ. FlixBus удвоява броя на пътуванията си за българите, които се връщат у дома за Великден С облекчаването на Covid-19 ограниченията и възстановяването на търсенето на пътувания по време на Великденските празници, FlixBus ще увеличи честотата на автобусните превози до и от България. През последните седмици търсенето на международни автобусни услуги се увеличи, а подготовката за Великденските празници се очертава да бъде натоварена. Затова от FlixBus са готови да предложат транспортни варианти на българите, които планират да се върнат у дома от чужбина и да прекарат празниците със семейството си. Те посочват, че положителната тенденция в пътническия транспорт е следствие от възстановяването на пазара, облекчаването на мерките и силния ръст на търсенето на пътувания не само в България, но и в останалите европейски страни. От средата на април пътниците ще могат да пътуват по-често между София и Букурещ, както и от Пловдив до Загреб, Любляна, Филах, Залцбург и Мюнхен. Като технологична компания в този сектор, FlixBus следи отблизо пътникопотока и търсенето, като разполага с опита и способността да реагира предварително на променящото се търсене. Глобалната експанзия продължава - FlixBus стартира първите си вътрешни маршрути в Канада FlixBus, бързо развиващата се технологична компания за мобилност, продължава глобалното си разширяване и от началото на април стартира вътрешни линии в Канада. В допълнение към експресния маршрут между Отава и Торонто FlixBus ще оперира в Канада по линия Ниагарски водопади - Торонто, включваща спирка в Сейнт Катаринс, както и с по-обширна местна линия със спирки в Уотърлу (Университета на Уотърлу), Китчънър (център), Гуелф, Мисисага и Торонто. Началото на вътрешните линии в Онтарио е само първият етап от планираното разширяване, като през лятото на 2022 г. са планирани трансгранични маршрути от и до САЩ. С дерегулирането на пазара на междуградски автобуси в Онтарио през 2021 г. се отвори врата за нови доставчици на мобилност, които да започнат да предоставят услуги, а FlixBus предлага на този пазар изпълнен с нетърпеливи канадски пътници, своята уникална комбинация от технологичен стартъп, платформа за електронна търговия и устойчив транспорт. FlixBus започна да предлага услуги в САЩ през 2018 г. и имаше дългосрочни планове за разширяване на дейността си в Канада, но те бяха отложени поради появата на пандемията от COVID-19. "FlixBus прави устойчивото пътуване с автобус удобно, достъпно и лесно за използване от всички", казва Андре Швемлайн, основател и главен изпълнителен директор на FlixBus.
"Успехът ни в Европа и продължаващият растеж в САЩ, Бразилия, а сега и в Канада доказват, че с интелигентен бизнес подход и страхотен продукт FlixBus може да промени начина, по който хората пътуват, и да им помогне да открият предимствата на споделения, екологичен междуградски автобусен транспорт."
За повече информация посетете FlixBus онлайн, изтеглете приложението FlixBus и следете събитията във Facebook, Instagram и Twitter.