Анализи Новини

OLX: Търсенето на морски дестинации сред българите е 60 пъти по-голямо от това на планински

   
OLX: Търсенето на морски дестинации сред българите е 60 пъти по-голямо от това на планински

Най-голямата платформа за онлайн търговия OLX отчете данни за търсенето и предлагането на апартаменти, бунгала и каравани за краткосрочен наем с цел почивка.  За април, май и юни най-голямо е търсенето и предлагането на почивки набългарското Черноморие, отделни нощувки и почивки в чужбина. След ръста, който по-рано тази година платформата регистрира в търсенето на къщи с цел дългосрочен наем, сега се наблюдава значителен ръст в търсенето на възможности за почивка в сферата на селския туризъм. Този ръст е над два пъти по-висок от търсенето на традиционни възможности за планински туризъм.

От април до юни най-често регистрираните търсения включват „бунгала“ и „каравана под наем“. През април и май най-търсени са дестинации в Гърция, но през юни Варна и Приморско изпреварват интереса към Керамоти и вили в други части на Гърция. Когато става въпрос за ваканции в чужбина, очаквано, Гърция е най-желаната дестинация. За нощувки обаче топ 3 български града са Варна, Бургас и София.

Платформата регистрира 60 пъти по-високо търсене на апартаменти и бунгала под наем с цел почивка в морските дестинации спрямо планинските за месец юни. Поморие, Несебър и Созопол са най-желаните дестинации за почивка край морския бряг. Най-търсените планински дестинации за Смолян, Троян и Ловеч, а най-атрактивни за селски туризъм според потребителите на OLX са местата около Пловдив, София и Варна.

„Не е изненада, че българските ни потребители през летните месеци се интересуват предимно от почивки край морския бряг. Позитивна обаче е тенденцията за високо търсене не само в Гърция, но и на българското Черноморие. Щастлива съм, че OLX е предпочитан съюзник за откриването на най-подходящото място за отсядане. Добре знаем, че лятната почивка е най-важната за голяма част от хората. Данните, които отчитаме са абсолютното доказателство за това“ – коментира Андрея Пачеко, старши бранд мениджър в OLX. 

За OLX

OLX България достига до над 60% от потребителите на интернет в България и е част от OLX Group, която развива платформи за онлайн обяви в над 40 държави. Уникалните потребители на OLX в България са над 2,7 милиона, които генерират около 7 000 продажби дневно.

На глобално ниво в групата работят 4 000 души в 25 офиса на 5 континента. Основна мисия на компанията е да подобрява живота на потребителите си, като ги свързва за взаимно изгодни сделки онлайн. На глобално ниво в OLX се публикуват над 54 милиона обяви всеки месец, има над 1,9 милиарда посещения на платформите на компанията. Всяка секунда се публикуват обяви за 3 жилища, 4 модни артикула, 2 автомобила и 2 телефона.

 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати