Новини Турагенции

Белпрего травел ще прави автобусни програми до Анталия през юли и август

  09.07.2022 11:41  
Белпрего травел ще прави автобусни програми до Анталия през юли и август
Автобусите на Белпрего травел ще пътуват юли и август до Анталия
  Белпрего травел

За втора поредна година туроператорът „Белпрего травел“ няма да прекъсва автобусните си програми за Анталия в Турция през юли и август. Това обяви за TravelNews Радослава Белеганска, управител на компанията. По принцип българските туроператори преди пандемията спираха почивките за юли и август, тъй като в Турция е доста по-горещо от България. Но в пандемията търсенето за южната ни съседка се увеличи заради затворените други страни в Европа.

„След миналогодишния успешен експеримент, когато за първи път въпреки горещото време не спряхме да пътуваме с пълни автобуси за Анталия, тази година продължаваме със същата програма“, подчерта Белеганска. Според нея интересът към Турция е много голям и се отбелязва ръст от 40% спрямо 2021 г. Тя допълни, че след оптускането на мерките при пътуванията и високите цени в България и Гърция, се наблюдава истински бум в почивките в южната съседка като резервациите достигат нивата от 2019 година, преди пандемията.

За повечето обявени дати за юли и август имаме по няколко пълни автобуса за Анталия. Цените в местните хотели са много добри, конкурентни и по-ниски в сравнение с други дестинации. Те започват от 670 лв. за едноседмична почивка, 7 нощувки в петзвезден хотел на база ултра ол инклузив и транспорт в двете посоки от България. „Белпрего травел“ ще осъществява още автобусни програми през юли и август и до другите големи турски курорти – Кушадасъ, Мармарис, Бодрум и др. Програмите до Турция продължават още през септември и октомври.

Туроператорът работи с нови автобуси на две фирми – „Диаманд“ – Благоевград, и „Афродита“ – Пловдив. „Осигуряваме комфортно и приятно пътуване, като започваме с напитка за добре дошли - уиски с лед и кола. Кафето в нашите автобуси е много скъпо – даваме го срещу усмивки, защото усмивките на нашите клиенти са най-скъпото нещо за нас. Когато на някой му стане хладно по време на път, го завиваме с наши одеалца, като в самолетите“, сподели Белеганска качеството на обслужване.

Габриел Драгиев