Новини Събития

Гърция отделя 20 млн. евро за реклама на туризма през зимата

   
Гърция отделя 20 млн. евро за реклама на туризма през зимата

Туристическите власти започват кампания за 20 млн. евро в сътрудничество с оператори и авиокомпании. Планът за удължаване на туристическия сезон след октомври до ноември и при определени условия, до останалите зимни месеци, се оформя въз основа на нарастващата международна привлекателност на Гърция и примамката за спестяване на енергия за северноевропейците, които избират да прекарат част от тази зима в Гърция, казва изданието Kathimerini. Това на практика включва инвестиция от Гръцката национална туристическа организация на рекордните 20 млн. евро в съвместни рекламни кампании с големи туроператори и авиокомпании, за да се рекламира Гърция като идеална зимна дестинация. Това е програмата, обявена от премиера Кириакос Мицотакис на международния търговски панаир в Солун и е нещо, върху което министърът на туризма Василис Кикилиас работи от няколко месеца. Той посети Германия и Австрия тази седмица, а следващата седмица ще бъде в Швеция и Франция.
Всички индикации сочат, че Гърция печели удължаване на зимния туристически сезон чрез примамката на по-топлото си време и спестяванията на енергия, които може да осигури на пенсионерите и други категории пътници от Северна Европа, казва Кикилиас пред Kathimerini. Гърция преговаря с германската авиокомпания Lufthansa и всички нейни дъщерни дружества (Eurowings, Swiss, Brussels, Austrian и др.), TUI Group, Der Touristik, Apollo, които са специализирани в пътувания за скандинавските пазари. Министърът на туризма на Гърция съобщи, че е контактувал и с компанията Seniorenreisen, чиито клиенти са от австрийски пенсионерски асоциации.
Кикилиас каза, че целта е да се запазят всички редовни съществуващи полети от Северна и Централна Европа до Гърция, които вече са увеличени в сравнение със същия период на 2019 г. и да се увеличат допълнително и през зимните месеци, особено за периода ноември-март. Инициативата включва финансиране на широкообхватна програма за съвместна промоция за пътуване до Гърция през зимата и се разработва в сътрудничество с Международното летище в Атина и Fraport-Гърция.



Анкета

Къде ще пътувате за априлската ваканция?


Резултати