Новини Събития

Гърция отделя 20 млн. евро за реклама на туризма през зимата

  19.09.2022 09:27  
Гърция отделя 20 млн. евро за реклама на туризма през зимата

Туристическите власти започват кампания за 20 млн. евро в сътрудничество с оператори и авиокомпании. Планът за удължаване на туристическия сезон след октомври до ноември и при определени условия, до останалите зимни месеци, се оформя въз основа на нарастващата международна привлекателност на Гърция и примамката за спестяване на енергия за северноевропейците, които избират да прекарат част от тази зима в Гърция, казва изданието Kathimerini. Това на практика включва инвестиция от Гръцката национална туристическа организация на рекордните 20 млн. евро в съвместни рекламни кампании с големи туроператори и авиокомпании, за да се рекламира Гърция като идеална зимна дестинация. Това е програмата, обявена от премиера Кириакос Мицотакис на международния търговски панаир в Солун и е нещо, върху което министърът на туризма Василис Кикилиас работи от няколко месеца. Той посети Германия и Австрия тази седмица, а следващата седмица ще бъде в Швеция и Франция.
Всички индикации сочат, че Гърция печели удължаване на зимния туристически сезон чрез примамката на по-топлото си време и спестяванията на енергия, които може да осигури на пенсионерите и други категории пътници от Северна Европа, казва Кикилиас пред Kathimerini. Гърция преговаря с германската авиокомпания Lufthansa и всички нейни дъщерни дружества (Eurowings, Swiss, Brussels, Austrian и др.), TUI Group, Der Touristik, Apollo, които са специализирани в пътувания за скандинавските пазари. Министърът на туризма на Гърция съобщи, че е контактувал и с компанията Seniorenreisen, чиито клиенти са от австрийски пенсионерски асоциации.
Кикилиас каза, че целта е да се запазят всички редовни съществуващи полети от Северна и Централна Европа до Гърция, които вече са увеличени в сравнение със същия период на 2019 г. и да се увеличат допълнително и през зимните месеци, особено за периода ноември-март. Инициативата включва финансиране на широкообхватна програма за съвместна промоция за пътуване до Гърция през зимата и се разработва в сътрудничество с Международното летище в Атина и Fraport-Гърция.