Хотели

Българският стартъп Quendoo представи нови функционалности на платформата си за хотелите

   
Българският стартъп Quendoo представи нови функционалности на платформата си за хотелите

 

Българският стартъп Quendoo представи нови функционалности на платформата си Multiple Property Booking Engine. Тя цели да помогне на хотелиерите и на собствениците и мениджърите на места за настаняване да систематизират резервациите си. За да постигне това, платформата обединява облачни услуги. Тази технология позволява на собствениците да управляват лесно и бързо наличностите си за всички онлайн дистрибуционни канали. Облачно базираното решение позволява за броени часове да се създаде портал, на който да се презентират всички имоти от портфолиото на хотелиера. Приложението предлага сериозен брой функционалности, които позволяват работа с различни комбинации от имоти, цени и разплащания.  

“Системата е доста гъвкава и може да се направят различни категории за всеки имот, по който да се търси. Например може да се набележат дестинации и локации като съответно всеки имот се класифицира с тези категории и в последствие се търси по тях”, сподели пред TravelNews Горян Върбанов, съосновател на Quendoo. Услугата цели да има повече прозрачност в резервациите за хотелиерите и собствениците. Използвайки продукта на Quendoo, настаняващите си гарантират, че лесно могат да ги менажират. Независимо дали те постъпват през Booking, AirBnb, Agoda или друга резервационна система, те ще бъдат отразени в клиентския акаунт. По този начин собствениците могат да проследят от къде всъщност са запазили стая гостите им. Това не само пести много време, но и минимизира риска от грешки и възможността да се дублира дадена резервация.

Най-важното за този тип софтуер е, че предлага интеграция с различни разплащателни системи (Борика, Stripe, DSK), възможност за създаване на неограничен брой тарифи с различни ограничения, мощен канален менажер, предлагащ интеграция с около 30 канала за дистрибуция включително Booking.com и Airbnb.

Допълнителните функционалности на продукта, а и това, което го отличава от останалите подобни, са богатите възможности за персонализация. Порталът може да се брандира и клиентът може да избере всичко - цветове, лого. Друго голямо предимство е, че софтуерът работи с различен тип имоти и комбинация от тях. Може да се показва и търси наличността, както в индивидуални имоти, така и в хотели.

“Благодарение на нашите услуги хотелиерите могат да създат свой собствен портал, по образец на Airbnb. Ключовото е, че системата събира на едно място всички имоти и позволява на хотелиерите да организират по-добре резервациите си, както и да анализират от кои платформи идват клиентите им”, изтъква още Върбанов. 

В платформата може още да се търси по карта и да се прилагат сериозен брой филтри за търсене - по дати за настаняване, брой възрастни, деца в различни възрастови групи и т.н. Приложението предлага и уиджет за търсене, който може да се инсталира на уебсайт, който вече сте изградили. Ако пък все още нямате уебсайт, Quendoo предлага и уеб билдър. Чрез него хотелите биха могли в един кратък период по предварително зададен шаблон да изградят свой собствен уебсайт.

Quendoo предлага гъвкави схеми на ценообразуване, като най-предпочитаният от клиентите е процент от всяка резервация осъществена през Multiple Property Booking Engine. Стандартният процент е 1,9% от всяка резервация, като в зависимост от оборотите, постигнати през продукта, се предлагат и различни отстъпки.  

Йоана Шомова



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати