Новини Хотели

Уелнес центърът на InterContinental Sofia с престижна международна награда

   
Уелнес центърът на InterContinental Sofia с престижна международна награда

Отличието е доказателство за високото качество на услугите на хотела в България

Луксозният здравен и уелнес център Hexaya Health & Wellness на хотел InterContinental Sofia бе удостоен с престижната награда Big Sее Tourism Design Award 2022.

Призът се връчва за високи постижения в дизайна в Югоизточна Европа, а в надпреварата тази година участваха всички 21 държави от региона. В  конкурса екслузивният здравен и уелнес център, изграден по дизайн на водещото италианско архитектурно студио Silvia Giannini architetto, бе номиниран в две категории – за Tourism Design и за най-добър проект в категорията Grand Prix на „Архитектура и дизайн“. Международно жури от 12 водещи европейски дизайнери даде първото място на Hexaya Health & Wellness.

 

Петзвездният InterContinental Sofia e част от InterContinental Hotels Group (IHG®) – водеща компания в хотелиерската индустрия, която има повече от 400 000 служители в над 100 страни.

Хотелът в България е собственост на водещата инвестиционна компания „Галакси Инвестмънт Груп“.

Той се намира в caмoтo cъpцe нa cтoлицaтa. Впечатлява местните и чуждестранни посетители със своя дискретен и елегантен интериор, спиращи дъха гледки, нeпoвтopими ĸyлинapни изживявaния и най-високото ниво на обслужване в единствения по рода си здравен и уелнес център у нас Hexaya Health & Wellness.

 

В модерния бизнес уелнес център има фитнес зала, мокра зона, 5 стаи за процедури, 3 стаи за масажи, релакс зона, сауна, парна баня и емоционален душ.

„Отличието за Hexaya Health & Wellness е поредното признание за най-високото качество на услугите, които екипът на InterContinental Sofia осигурява на своите клиенти в България – коментира генералният мениджър на InterContinental Sofia Анджело Зукала. - Следвайки международния етикет на бранда, ние предлагаме истинско гостоприемство на всеки гост, като преминаваме отвъд петзвездния стандарт за обслужване и добавяме лично отношение във всеки един момент. Да бъдем сред най-добрите повече от 20 пъти за 4 години е върхът на постиженията в луксозната хотелиерска индустрия и изключителна чест за нас.“ 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати