Новини Събития

Интересът към изложението Ваканция & СПА в София се завръща

   
Интересът към изложението Ваканция & СПА в София се завръща
Интересът към изложението \"ВАКАНЦИЯ & СПА 2023\" е по-голям спрямо тази година
  Прим Експо

Международното туристическо изложение „ВАКАНЦИЯ & СПА“ ще се проведе за 39-ти път в периода 15-17 февруари 2023 година в залите на Интер Експо Център – София. Организатор е "Прим Експо", под егидата на Минстерство на туризма на България. „ВАКАНЦИЯ & СПА“ отбелязва засилен интерес към участие, както от български, така и от чужди туроператори, места за настаняване и компании от съпътстващите индустрии, както и от традиционно силно представящите се общини, заяви за TravelNews Вихра Огнянова, управител на „Прим Експо“. През трите дни на събитието, представители на туристическия бранш ще се срещнат с потенциални партньори и клиенти, ще представят своите нови продукти, програми и оферти пред професионалисти и широка публика.

Сред потвърдените на този етап участници срещаме няколко интересни, нови дестинации, представящи се за първи път на изложението – Малдиви, Мавриций, Литва и Пакистан. Освен на новите, расте и броя на завръщащи се изложители и ще срещнем, както нови, така и много познати лица, подчерта Огнянова. Националният туристически борд на Сърбия възстановява мащабното си участие, а засиленият интерес от Гърция, включва и някои по-малко познати на българския пазар региони.

Технологиите продължават да напредват и авангардните съвременни решения за пътуване и гостоприемство, които променят стандартните разбирания за туристическата индустрия, отново ще бъдат на фокус в програмата на „ВАКАНЦИЯ & СПА“.

Съпътстващата програма е важна част от изложението -  в поредица от събития утвърдени експерти от различни сфери на туристическата индустрия ще споделят идеи и ще търсят решения по актуални теми и проблеми в сектора, а компании ще представят новите си продукти. Устойчивият туризъм, с всички утопични очаквания, реални възможности и проблеми, също ще бъде в дневния ред. Ще говорим за създаването на качествен туристически продукт, за силата на бранда и за успешния маркетинг на дестинациите с вдъхновяващи примери от майстори на световно ниво, каза Вихра Огнянова.

Бъдещето на диалога между туризма и културата, нарастващият интерес на посетителите към културни преживявания, социалното въздействие и запазването на наследството ще бъдат част от темата „Да продаваш преживяване“, която продължава от предишното издание. Това са само част от акцентите, а програмата е в процес на разработване и допълване, като записванията за участие в 39-то издание на "ВАКАНЦИЯ & СПА", продължават.

Мирослав Иванов



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати