Новини Турагенции

eSky Group отчита рекорден резултат за трите тримесечия на 2022 г.

   
eSky Group отчита рекорден резултат за трите тримесечия на 2022 г.

Стойността на продажбите на eSky Group за първите три тримесечия на тази година, изразена в TTV (Total Transaction Value), се е увеличила с 88% в сравнение със същия период на миналата година и възлиза на 448 млн. евро. Струва си да се отбележи, че този резултат е по-добър от този преди пандемията през 2019 г. – ръст от цели 11%. EBITDA на компанията за трите тримесечия на 2022 г. се е увеличила със 70% спрямо 2021 г. и възлиза на 15,7 млн. eвро.

И тази година можем да се похвалим със сензационни резултати. Бяхме едни от малкото в туристическия бранш, които приключиха миналата година с рекордна за всички времена EBITDA печалба. Ние не спряхме дотук и настоящият резултат за първите три тримесечия на тази година потвърждава това. Тя е не само по-добра от миналогодишната, но и със 17% по-висока от тази за цялата минала година (15,7 млн. евро срещу 13,3 млн. евро). Последователно прилагаме новата си стратегия, основана на четири стълба, която ще ни доближи до целта ни да се превърнем в платформата за организиране на пътувания в региона на Централна и Източна Европа", казва Лукаш Хабай, главен изпълнителен директор на eSky Group.

През трите тримесечия на тази година страните от континентална Европа са отговорни за по-голямата част от приходите на компанията – 70% (301 млн. евро). По региони, в Западна Европа компанията генерира 38% от приходите, изразени в TTV, а в Централна и Източна Европа – 32%.  От своя страна, делът на продажбите в Южна Америка и Съединените щати възлиза съответно на 19% (83 млн. евро) и 9% (40 млн. евро). Другите пазари, включително страните от Африка и региона на APAC, генерират по-малко от 2%.

Увеличаване на продажбите на пакетни предложения

В продължение на няколко години eSky Group работи усилено, за да предложи динамични пакети с полет и настаняване в една резервация. В началото на тази година укрепването на пакетното предлагане беше включено в новата дългосрочна стратегия на компанията като една от нейните стратегически цели. През трите тримесечия на тази година продажбите на пакети са се увеличили с 46% в сравнение с идентичния период на 2021 г.

“Постигането на такива отлични резултати е потвърждение, че клиентите все повече разчитат на нашите услуги – не само полети, но и пакетни оферти за City break и почивки, които съчетават полет с настаняване. Непрекъснато работим върху развитието на този продукт и вече подготвяме предложения за пролетния и летния сезон на 2023 г. Предполагаме, че през следващата година броят на продадените пакети ще се удвои", допълва Лукаш Хабай.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати