Анализи Новини

Disney улеснява най-лоялните си клиенти да посещават тематичните паркове

   
Disney улеснява най-лоялните си клиенти да посещават тематичните паркове

Disney прави някои промени в своите тематични паркове тази година, подтикнати от отзиви от гости, които се оплакват от нарастващите цени и по-дългото време за чакане.
В писмо във вторник председателят на парковете и курортите Джош Д'Амаро каза на служителите за редица промени в системата за резервации и продажба на билети, както и за годишните такси за членство, съобщава CNBC.
 
„Тъй като стъпваме в това светло бъдеще, е важно непрекъснато да се развиваме, за да помогнем за предоставянето на най-доброто възможно преживяване на гостите“, пише Д'Амаро. „Много от вас знаят, че съм в парковете доста често и слушам вас и нашите гости за нещата, които работят, както и за нещата, които може да се нуждаят от промяна“.
 
Тези актуализации за операциите на парка идват по-малко от два месеца, след като главният изпълнителен директор Боб Айгър се върна на кормилото на компанията, обещавайки двугодишен период, който ще предизвика нов растеж. Смята се обаче, че ходовете в парковете не са свързани със завръщането на Айгър.
Disney направи големи промени в операциите си, когато пандемията удари през 2020 г., точно след като Боб Чапек пое поста на главен изпълнителен директор и принуди дългосрочното затваряне на националните и международните паркове. Това включва интегрирането на онлайн резервационна система, която изисква гостите да планират посещенията си преди пристигането си в парковете, както и намаляване на капацитета.
През това време Disney също подтикна гостите към опции за плащане без докосване, като магическите си ленти и мобилните поръчки и плащания. Докато безконтактните плащания вече не са необходими, гостите отново могат да плащат в брой, много гости са направили прехода към тези нови методи.
 
Освен това, Disney стартира своите програми за Genie и Genie+ маршрут, заедно с инициативата си за пропускане на опашката, наречена Lightning Lane. Тези дигитални предложения са предназначени да оптимизират изживяванията на гостите в парковете, което им позволява да планират дните си по-ефективно, с достъп до прогнозни времена на изчакване и резервации за ресторанти. Те също така дадоха на гостите възможност да плащат, за да чакат по-кратко за най-добрите атракции на Disney.
 
Докато много гости са прегърнали тези нови програми, други се оплакват от нарастващата цена на билетите за вътрешните тематични паркове на Disney. Също така се съобщава, че толкова много гости купуват достъп до светлинната лента, че специалната линия често означава време за изчакване за тези, които искат да се качат бързо.
 
Съобщението във вторник адресира някои от тези опасения, но не всички, каза Д'Амаро пред служителите на парка в писмото си.
 
Disneyland Resort
 
В Disneyland Resort в Калифорния компанията увеличава броя на дните, в които ще предлага най-евтиния си еднодневен билет за един парк, добавяйки близо два месеца през 2023 г. Тези билети струват 104 долара и позволяват на гостите да влязат в Disneyland и California Adventure.
 
За тези, които закупят билети за паркове, които позволяват достъп до двата тематични парка в Калифорния, възможността за смяна от единия парк на другия ще бъде отворена в 11 часа сутринта от 4 февруари. Преди това гостите трябваше да чакат до 1 часа на обяд, за да се преместят във втория парк.
 
В чест на 100-годишнината на Disney, компанията предоставя безплатно цифрово изтегляне на снимки на атракции с Disney PhotoPass за всички гости на парка с билети от 4 февруари.
 
Компанията също така ще отваря своята програма Magic Key по-често през годината, когато инвентарът стане наличен. Тази годишна програма за преминаване има четири нива, всяко от които е с различен „ключ“. Той също така предлага достъп до парковете, понякога без промоции и награди, с пестене от храна, напитки, стоки, в зависимост от ключа.
 
Walt Disney World Resort
 
В парковете на Disney, базирани във Флорида, гостите с годишни абонаменти ще могат да посещават след 14 ч. без резервация за парка. Единственото изключение е в събота и неделя за Magic Kingdom. Датите без примамливи оферти ще продължат да се прилагат въз основа на нивото на програмата, която гостите са избрали.
 
Гостите, които резервират престой в един от курортните хотели на Disney, започвайки от 10 януари от тях ще бъде осигурен безплатен паркинг.
 
Освен това Disney е готова да добави безплатно цифрово изтегляне на снимки на атракции за гостите, които са закупили услугата Genie+.
 
„Вълнувам се от всички тези промени и предложения и искам да знаете, че сме ангажирани да слушаме, да се адаптираме и да останем безмилостно фокусирани върху това да направим преживяването на гостите в нашите Disney паркове още по-добро“, пише Д'Амаро.


Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати