Новини Транспорт

ClaimHelp предлага съдействие за получаване на обезщетения при закъснели и отменени полети

   
ClaimHelp предлага съдействие за получаване на обезщетения при закъснели и отменени полети

В последната година европейските летища изпитват огромни трудности - между закъснелите полети, стачките на служителите и лошите метеорологични условия - вече никой не може да е сигурен дали пътуването му няма да бъде опропастено. Статистиката показва, че всеки ден над 9 милиона пътници летят със самолет, като около 200 хиляди от тях се сблъскват с проблеми като закъснели или отменени полети, както и отказан достъп до борда на самолета. Повечето от тях не са наясно, че имат право на обезщетение в размер на до 600 евро. А тези от тях, които знаят, осъзнават, че процесът за получаването му от авиокомпаниите е много сложен. Затова човек има нужда от професионална помощ, за да може да се възползва от този тип компенсация. 

Българската платформа ClaimHelp помага на пътниците да се справят с това предизвикателство. Тя е първата, която дава правни съвети при закъснели или отменени полети.

Над 10-годишният опит на ClaimHelp е сблъскал екипа с разнообразни случаи, което гарантира за компетентността им и способността им да разрешават проблеми адекватно. Компанията има над 7500 спечелени съдебни дела в български съдилища срещу местни и чуждестранни авиокомпании, обясни пред TravelNews Симеон Владимиров, управител на фирмата.

Съгласно Европейския регламент 261/2004, самолетните пътници имат право на обезщетение при закъснял полет, при отменен полет и при отказан достъп до борда. Според закона могат да получават обезщетение, възлизащо на: 250 EUR за полети до 1 500 километра, 400 EUR за полети над 1 500 и до 3 500 километра и 600 EUR за всички по-дълги полети. 

Всеки, попадащ в тези категории, може да се възползва от услугите на ClaimHelp. Голямото предимство е и абсолютно безплатната регистрация на сайта. Клиентите могат лесно и бързо да подадат претенцията си за отменен или закъснял полет във всички европейски държави. Попълването на претенция става онлайн през сайта на компанията и пътниците трябва да представят полетна информация, както и лична такава. От там нататък експертите на ClaimHelp се грижат за придвижването на претенцията към авиокомпанията и предприемат съответните действия, за да може всеки да получи обезщетението си.

Йоана Шомова



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати