Събития

България се рекламира чрез роуд шоу в Германия

   
България се рекламира чрез роуд шоу в Германия

Вторият български маркетингов тур, организиран от Министерство на туризма и Алианс Българско Черноморие и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS, стартира. Той ще се състои в периода 06-10 февруари в Германия. След успеха на първото подобно пътуване в Полша през октомври 2022 г., сега на фокус са 5 града в Германия: Берлин, Лайпциг, Мюнхен, Франкфурт и Дюселдорф, в които ще бъдат осъществени поредица от B2B срещи на 15 представители на туристическия сектор в България с повече от 160 техни потенциални партньори от Германия. Цел на пътуването е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти и промотирането на България като туристическа дестинация.

Министерството на туризма ще бъде представено от търговския аташе на България по туризма - Тихомир Патарински, заедно с д-р Франк Кванте – Председател на УС на Алианс Българско Черноморие и Главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Наред със срещите с германския туристически сектор, в два от градовете - Берлин и Мюнхен, ще бъдат организирани медийни събития, на които ще бъде популяризирана България като туристическа дестинация.

Българската група е представена от редица членове на Алианс Българско Черноморие: Albena Group, Avatar Tour, Flamingo Hotel, Fraport Bulgaria, Melia International, Prestige Hotels, Св. Св. Константин и Елена и Topola Skies, заедно с Balkan holidays, Go2Holiday, Grifid Hotels, MTS Globe, slr holiday service, Solvex, и Therma Eco Village.

Организирано от „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, българското „роуд шоу“ ще бъде подкрепено с реклама чрез цифровата бизнес мрежа от 62 екрана на Летище Франкфурт, на които ще бъдат показвани рекламни клипове на дестинация България.

След успеха на първото подобно събитие, и оценявайки важността и потенциала на немския пазар за нашия туристически бранш, чрез това „роуд шоу“ се надгражда постигнатото, като при това пътуване ще бъдат посетени и четири други градове, освен германската столица.

В програмата на пътуването са предвидени събития, както следва:

06 февруари – Берлин;

07 февруари – Лайпциг;

08 февруари – Мюнхен;

09 февруари – Франкфурт;

10 февруари - Дюселдорф.

Германия е традиционен целеви пазар за българския туристически продукт, а също така се явява и с най-голям потенциал за нашия туризъм, на фона на негативните последици, които бяха понесени от войната в Украйна. С настоящото пътуване се дава възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньорите от Германия в регионите с най-висок потенциал за българския туризъм.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати