Новини Хотели

Microinvest предлага хотелска система с по-различен поглед

   
Microinvest предлага хотелска система с по-различен поглед

Хотелският бранш представлява уникална смесица от стабилен консерватизъм и авангардни иновации. Когато темата е фокусирана върху туроператори, пакети и нощувки, в практиката преобладава консерватизъм с инициали BB, HB, FB, AI и други до болка познати съкращения, използвани от много години, при всяка възможност, за всяко настаняване. Контрапункт на този традиционен подход са новите възможности на електронните системи за забавление, настаняване, управление на графици и контрол на дейността. В този случай се наблюдават авангардни решения, започвайки от самостоятелен избор и резервация на хотел през Internet плащания, до самостоятелно настаняване с автоматично прочитане на данните от личните документи. 

През 2023 година имаме възможност да се запознаем със система за управление на хотел от Microinvest, която отразява този еклектичен стил на авангарден консерватизъм. Тя пречупва стандартния принцип на разделяне на модули от страна на рецепционисти и управители, като комбинира всички възможности в една цялостна програма, с прецизна настройка на правата на достъп и разрешените модули и предлага няколко авангардни възможности за контрол на процесите с помощта на мобилен телефон, обясни за TravelNews Маргарита Вълкова, мениджър „Софтуерно развитие“ в компанията. Интеграцията с основните сайтове за Online резервации посредством платформата Quendoo е друго нововъведение, което по своята същност е удобство за клиентите.„За собствениците на хотелските комплекси, интеграцията между Quendoo и Microinvest осигурява безспорно ценово предимство, защото клиентите могат да използват световно известните сайтове за резервация, но имат възможност за индивидуално обслужване през сайта на самия хотел“, каза Вълкова. В този случай не се прилагат такси за обработка на резервациите, като от получената сума от предлаганото настаняване, не трябва да се отделя немалък процент за обслужващия сайт. 

Напълно в духа на електронните резервации и обслужване на клиентите са допълнителните електронни услуги към хотелското приложение, през www.ate.bg, което създава електронно меню, достъпно от личния телефон, индивидуално за всяка стая в хотела и напълно интегрирано към ресторантската система на Microinvest Хотел Pro. Създаването на цялостната система за резервации, поръчки, настаняване, отчитане на плащанията, с възможност за електронно разпознаване на личните документи и изпращане на фактурите по e-mail,свеждат работата на персонала на хотела до минимум, при което се разширяват предлаганите услуги, но рязко се съкращава времето за работа на рецепционистите. Допълнително предимство е автоматизацията на процесите чрез цялостна система за управление на хотел, която позволява електронните услуги да заменят трудоемката работа и да позволят на по-широк кръг от служители да изпълняват рутинните операции. Това е ключово предимство в настоящото време, когато отсъства възможност за привличане на високо квалифициран персонал и има недостиг на кадри, посочи Маргарита Вълкова. 

Хибридът между консерватизъм и авангардни технологии ражда нов подход и по отношение на ценовите предложения. В този случай, сътрудничеството между Microinvest и Quendoo, с пълната двупосочна интеграция на обмен на данни за заетост, цени и маркетингова информация, дават невероятно гъвкаво решение, позволяващо динамична промяна на офертите, отразяваща свободни стаи в момента, заетост за определен период и индивидуални пакетни предложения. 

Към всички изброени противоречиви изисквания, сътрудничеството между две български компании създаде нова технологична платформа за развитие и управление на хотелски комплекс, с отчитане на традиционните, общоприети практики, съвместно с най-авангардните решения за настаняване, резервация и поръчки от ресторанта, записване в графика на SPA центъра, дори с възможност за плащане на фактурите чрез QR код. И докато традиционното настаняване ще продължи да определя поведението на клиентите, при стандартните пакети, то новите услуги ще добавят удобства и нови услуги, което се отразява върху приходите на хотелския комплекс. 

Димо Христов



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати