Новини Събития

Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия

   
Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия

Прочутата Венера от картината на Сандро Ботичели (1445-1510) "Раждането на Венера" се превърна в лице на нова рекламна кампания за популяризиране на Италия като туристическа дестинация, пише вестник "Ла Стампа", цитиран от БТА.

Кампанията бе представена от министъра на туризма Даниела Сантанке, от министъра на външните работи Антонио Таяни и от министъра на спорта и младежта Андреа Абоди.

Инициативата стартира под името "Open to meravigli" ("Отворено към чудотворното" - комбинация от английски и италиански думи). Тя има и страница във фейсбук - venereitalia23.

Венера от оригиналната картина, която е част от колекцията на галерия "Уфици", е стилизирана и от нея са взети само лицето, характерният наклон на главата и косата. Тя вече не е гола, а се появява облечена в дънки, поли, раирани моряшки фланелки. Момичето е заснето на фона на най-известните туристически места в Италия - тя си прави селфи на площад "Сан Марко" във Венеция, яде пица на брега на езерото Комо и кара колело близо до Колизеума. Както обясниха разработчиците на кампанията, Венера действа в съвременната роля на виртуален инфлуенсър.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати