SITA отчита увеличение на трафика през летища, където няма опашки и забавяния на проверките за сигурност.
За все повече туристи, които избират да пътуват със самолет след края на пандемията от коронавирус, качеството на обслужването на летищата е от съществено значение. Това сочат резултатите от ново глобално проучване, проведено от организацията SITA, която осигурява комуникацията между авиокомпаниите и е доставчик на информационни услуги за сектора на авиотранспорта, цитирано от БТА.
"Когато хората планират пътуване, цените на самолетните билети са само един от факторите, които определят избора им дали да се спрат на полет със самолет. Начинът, по който са били обслужени на дадено летище, се превръща във фундаментален фактор, когато решават през кои летища да пътуват. Пътниците се обръщат към авиоиндустрията с ясен призив и той е, че колкото повече са подложени на тромаво и неефективно обслужване, толкова по-вероятно е да обмислят други варианти за своето пътуване", отбелязва Дейвид Лаворел, главен изпълнителен директор на SITA.