Новини Събития

Министерството на туризма дава над 128 000 лв. за щанд на изложението Ваканция

  27.11.2023 18:21  
Министерството на туризма дава над 128 000 лв. за щанд на изложението Ваканция
Щандът на България през 2023 г. на изложението Ваканция и СПА ЕКСПО
  Мирослав Иванов

Министерството на туризма обяви обществена поръчка на пряко договаряне за участието с щанд на 40-то международно изложение „Ваканция и СПА ЕКСПО“ 2024 г., което ще се проведе в периода 13-15 март 2024 г. в София. Това установи проверка на TravelNews в регистъра на търговете. Организатор за първи път ще бъде самият изложбен комплекс – „Интер Експо Център“ (ИЕЦ), който придоби правата за събитието от бившия организатор – „Прим Експо“ на Бисерка и Вихра Огнянови, които го правиха 39 пъти.

Цената на поръчката е 128 760 лева без ДДС. Изпълнителят ще трябва да предостави доста услуги по процедурата. В тях влизат изграждане на представителен щанд на Министерството на туризма с площ 150 кв. м по индивидуален проект, вкл: монтаж и демонтаж, конструкция, стени, пана; ел. връзки, ел. табло; обзавеждане и оборудване – подиум –бял лак, инфо деск-МТ, инфо дескове-съизложители 25 бр., маси за преговори 8 бр, столове 24 бр., бар столове 32 бр., зеленина, кулър и вода; допълнителни декоративни елементи, осветление-общо и насочено, оформление-пана с фотоси, лога, надписи; стейдж ферма за осветление 40 л.м, точки за окачване от таван 10 бр., точка за окачване от таван+ел.връзка 2KW 2 бр.; плазмен екран (240x170 см) с възможност за излъчване с USB; допълнителни услуги-техническо обслужване през цялото време на изложението, почистване, безжичен интернет, плазмен екран с възможност за излъчване с USB.

Освен това да направи реклама за събитието - ТВ реклама с рекламни спотове и съдържание в тематични партньорски предавания и ТВ канали; радиореклама - изработка на клип и излъчване в мрежата на „Дарик радио“ и „БГ радио“; външна реклама - изработване и монтиране на билбордове на възлови локации в София, Пловдив, Бургас и Варна, както и рекламен мегаборд на фасада на „Интер Експо Център“ преди и по време на проявата; онлайн реклама - банер кампании, рекламни публикации в capital.bg и investor.bg, пр-съдържание в редакционни статии, спонсорирани публикации в социални медии, банер кампании в партньорски сайтове; каталог на изложението; излъчване на рекламен клип 30" на 12 монитора в централно фоайе на „Интер Експо Център“ за 3 дни; рекламен банер на сайта на изложението.

Изложбеният център ще трябва да направи и съпътстваща програма със семинари в зала „Витоша“ - 300 човека / Вградено High-tech озвучаване, 2 бр. безжични микрофони, 3 бр. мултимедия до 8 500 lm, 2 бр. обратни монитори, curved екран (13х3м) с формат на презентация 16:10, сценично осветление, пойнтер, техническа поддръжка; допълнителни микрофони (хед-сет), лаптоп, екип на място; Зала „Родопи“ - 100 човека / екран 2,10 х 1,30 м. за презентации 16:10, 1 бр. мултимедия до 5 000 lm, вградено High-tech озвучаване, 2 бр. безжични микрофони, пойнтер, техническа поддръжка; допълнителни микрофони (хед-сет), лаптоп, екип на място.

Мирослав Иванов