Wizz Air излиза с позиция във връзка с няколко закъснели полета през миналия месец юни, за което информираха пътници и компании за компенсиране на клиентите. Wizz Air потвърждава, че на 9, 16 и 17 юни няколко полета, опериращи от и до София, са били забавени поради технически причини и неблагоприятни метеорологични условия, казаха от Wizz Air пред TravelNews. Пътниците са били своевременно информирани за промяна чрез SMS и имейл. В съответствие с авиационните разпоредби и вътрешната политика на авиокомпанията, всички желаещи клиенти получават ваучери за храна и напитки. И трите полета са били пренасрочени да излетят в същия ден.
Операциите на Wizz Air на летище София продължават да показват високи резултати. През тази година точността на полетите достига 73,6%, което е с 3% повече от същия период на последната година. Степента на изпълнение на полетите е 99%, като само през юни са изпълнени над 800 полета и са превозени близо 170 хиляди пътници.
Wizz Air остава ангажирана с поддръжка на високо ниво на обслужване и оперативна ефективност в цялата си мрежа.
Авиокомпанията се извинява поради причината за неудобството във връзка със закъсненията и уверява, че безопасността на пътниците, екипажа и самолетите остава наш основен приоритет. Продължаваме да работим без прекъсване, за да ограничим ефекта от непредвидени обстоятелства и да осигурим безопасното и временно пътуване на всички наши клиенти до техните дестинации, предвидени от превозвача.