Как да използваме Google Ads в хотела и агенцията?
Последни два дни насочени към дигиталния маректинг в туризма предстоят този уикенд 6 и 7.03.
Използвайте уикенда като развитие и възможност за дигиталния маркетинг във вашия бранш.
Темата в съботния уебинар на 6.03 ще е насочена към Google Ads.
Маркетинг мениджърът Християна Петкова от агенция Seomax ще сподели как да използваме платформата Google Ads.
Важни акценти, за които гост лекторът ще говори са:
- Създаване на цели и проследяване на резултатите от кампаниите
- Методи за офериране според целите на бизнеса
- Кампании в мрежата на търсене
- YouTube кампании за обхват и ангажиране на потребителите
- Ремаркетинг кампании, за повторно облъчване на потребителите с конкретна оферта
Уебинарът може да гледате на живо във Фейсбук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg
Или в специално създадения YouTube канал https://www.youtube.com/channel/UCjsLb5OqiV0I8-uPh0w0cxw за поредицата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ - където може да гледате и предишните уебинари от туристическата кампания.
В неделя 07.03, инициативата ще завърши с презентацията на Деян Недялков, Управител на Photoschool.bg, който ще говори за изображенията и тяхното значение в туризма.
„Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ е поредица от безплатни уебинари в помощ на хотели и туристически агенции.
Организаторът Бранд Стар – агенция за дигитален маркетинг в съвместно партньорство с Travelnews проведе 8 уебинара с водещи дигитални специалисти в продължение на 4 уикенда.
Тази неделя са финалните, за които няма да има допълнителен запис.