Новини Транспорт

Американската услуга за споделени пътувания Lyft Inc. отчете растеж на приходите

   
Американската услуга за споделени пътувания Lyft Inc. отчете растеж на приходите

Американската услуга за споделени пътувания Lyft Inc. отчете растеж на приходите за третото тримесечие от 73% на годишна база, подсилени от търсенето на споделени пътувания на фона на подобряването на условията към Covid-19. Компанията също по този начин прогнозира, че ще реализира облага преди налози , амортизации и други разноски за цялата година. Акциите на Lyft поскъпнаха с повече от 12% в следборсовата сесия.

Компанията отчете коригирана облага от 67,3 млн. $ , надминавайки оценките на Wall Street от 33 млн. $ и отбелязвайки втората коригирана облага на Lyft за тримесечие.

Съоснователят и президент на Lyft Джон Зимър съобщи , че пътуванията от и до летищата, които са се увеличили три пъти спрямо година по-рано, дружно с нарастването на пътуванията през уикендите и вечерта, са позитивен знак, че клиентите се връщат към навиците от преди пандемията. „ Чувстваме се ужасно във връзка с търсенето на шофьори “, сподели Зимър пред Bloomberg. „ А откогато станаха достъпни бустерни ваксини и ваксинациите за децата, се усещам оптимист “.Още по тематиката
Още по тематиката

По време на разговора с анализаторите във вторник ръководителите на Lyft прогнозираха доходи в диапазона между 930 млн. и 940 млн. $ за текущото тримесечие. Компанията също по този начин съобщи , че планира да плаща по-малко за стимули за шофьори през четвъртото тримесечие и че тенденциите за пътниците през текущото тримесечие изглеждат позитивни .

„ Очакваме да излезем от пандемията с по-висок марж на едно пътешестване , в сравнение с по време на пандемията “, сподели главният финансов управител на Lyft Брайън Робъртс.

Приходите са достигнали 864 млн. $ за трите месеца, приключили на 30 септември, се заявява в изказване на базираната в Сан Франциско компания във вторник. Това надмина прогнозите от анализаторите за 862 млн. $ по данни, събрани от Bloomberg.

Lyft отчете 18,9 милиона дейни консуматори , което е нарастване от 51% по отношение на същия срок на предходната година, само че по-малко от прогнозираните от анализаторите 19,3 милиона. Приходите на компанията на деен консуматор достигнаха рекордните 45,63 $ - нарастване , предизвикано от факта, че клиентите пътуват по-често. Цената на акциите на компанията се обезцени със 7,8% тази година до затварянето на сесията във вторник.

Макар че делта вариантът на ковид задържа повече хора на закрито и отвън услугите на Lyft през лятото, делът на ваксинираните против Covid-19 не престава да нараства в Съединени американски щати , а директивата на президента Джо Байдън накара повече частни работодатели да наложат ваксини или проби . Намаляването на броя на случаите в Съединени американски щати засили бизнеса на Lyft, който работи единствено в Северна Америка.

Но в миг , в който пътниците се завръщат, Lyft и неговият по-голям конкурент Uber Technologies Inc. се затрудняват да намерят задоволително шофьори. Lyft наля милиони долари в стимули и премии , с цел да примами шофьори, които се колебаят да се върнат на работа, от време на време тъй като имат обезщетения за безработица или здравословни казуси .

Акциите на Uber поскъпнаха с към 7% в следборсовата търговия.

Наличието на водачи се е увеличило с 45% през третото тримесечие по отношение на същия срок на предходната година. „ Отчитаме по какъв начин равнищата на съдържание на водачи се подобряват изобилно и предвиждаме по-малко динамично ценообразуване, защото стабилизираме баланса на пазара “, сподели Зимър.

Lyft работи над своята доходност , намалявайки разходите с вълна от съкращения и бюджетни свивания в разгара на пандемията и се съгласи да прехвърли своето поделение за технологиите за автономни автомобили на дъщерно сдружение на Toyota Motor Corp. през април, съкращавайки скъпите разноски за проучване на автономните коли .

Lyft отчете, че нетната ѝ загуба се е свила до 71,5 млн. $ , или загуба от 21 цента на акция, от загуба от 459,5 млн. $ , или 1,46 $ на акция, година по-рано.

През юли Lyft обяви, Тексас, до края на годината. Планът, който би бил най-голямото подобно търговско разпространяване на самоуправляващи се коли до момента , предвижда и последователно разширение от първоначалните местоположения за изпращане на 1000 превозни ресурси през следващите години. По време на разговора с анализаторите Зимър сподели , че Lyft ще продължи да развива и своите услуги за скутери, колела и автомобили чартърен , като в същото време инвестира в картографиране и други технологии.

 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати