Транспорт

Wizz Air въвежда чатбот за обслужване на клиенти във Facebook Messenger

   
Wizz Air въвежда чатбот за обслужване на клиенти във Facebook Messenger

Wizz Air, най-бързо развиващата се авиокомпания в Европа, обяви, че нейният виртуален асистент – чатботът Aмелия, вече е достъпен и във Facebook Messenger, за да могат пътниците бързо и лесно да получават полетна информация и да управляват резервацията си.
Кръстен на Амелия Еърхарт (първата жена авиатор, прелетяла самостоятелно Атлантическия океан), чатботът на Wizz Air във Facebook Messenger е най-новият канал, който клиентите могат да използват за въпроси относно своите резервации, статус на полети и продукти и услуги на Wizz Air. Клиентите просто трябва да изпратят директно съобщение на страницата на Wizz Air във Facebook или да потърсят Wizz Air в Messenger. Чатботът е достъпен и на няколко страници на сайта на авиокомпанията wizzair.com на английски, италиански и немски език и е най-бързият и лесен начин да получите отговори директно от Wizz Air.
Андраш Радо, говорител на Wizz Air Group, каза: „С удоволствие представяме един нов начин за нашите клиенти да се свържат с нас за резервации, информация за полети и за повече подробности относно продуктите и услугите ни, докато продължаваме да инвестираме в автоматизирането и дигитализацията на нашите услуги с цел осигуряване на висока потребителска удовлетвореност. Чатботът ни във Facebook Messenger предоставя бърз и лесен начин за клиентите да получават информация за техните полети и да управляват пътнически детайли, като например да направят промяна на тяхната резервация, да проверят статуса на полета си и да добавят багаж към резервацията. Wizz Air планира тепърва да разширява възможностите на Амелия и да услеснява клиентите с нарастващ избор от опции за самообслужване.“
 ***

За Wizz Air
Wizz Air, най-бързоразвиващата се нискотарифна авиокомпания в Европа, оперира с флотилия от 145 самолета Airbus А320 и А321. В Wizz Air екип от авиационни експерти предоставя висококачествено обслужване и много ниски цени на билетите, което прави Wizz Air предпочитаният избор на 10.2 милиона пътници през последните 12 месеца за финансовата година, приключваща на 31 март 2021 г. Wizz Air е листната на Лондонската фондова борса под тарифен номер WIZZ. Наскоро компанията бе класирана в топ 10 на най-безопасните авиокомпании в света от AirlineRatings.com – единствената световна агенция за безопасност и рейтинг на авиокомпаниите, а също и бе обявена за Aвиокомпания на 2020 г. от Air Transport Awards – най-желаното признание, която авиокомпания или отделна личност може да получи. Wizz Air бе обявена и за най-устойчивата компания в авиоиндустрията през 2021 г. от списание World Finance.

За повече информация:
M3 Communications Group, Inc., 088 449 5950, [email protected]
Андраш Радо, Wizz Air Group, [email protected]

 Последвайте ни в Twitter: @wizzair
 Последвайте ни в Instagram: @wizzaircom
 Последвайте ни във Facebook: @wizzair.com

Бележки до редакционните екипи:
•    Всички полети на Wizz Air се извършват със самолети A320 със 180 места, A321 с 230 места, Airbus A320neo със 186 места и Airbus A321neo с 239 места.
•    Wizz Air въведе редица засилени хигиенни мерки, които включват: кабинният екипаж и пътниците трябва да носят маски за лице, кабинният екипаж е задължен да носи ръкавици, насърчават се покупките на борда чрез безконтактно плащане, пътниците трябва да следват мерки за физическа дистанция и всички покупки на пътнически билети и услуги се препоръчва да се правят онлайн преди полета.
•    HEPA филтрите във всички самолети на Wizz Air вече филтрират 99.97% от вирусите и бактериите във въздуха и всички самолети преминават през цялостна дезинфекция всеки ден с антивирусен разтвор, следвайки стриктен график за ежедневно почистване.
•    За повече информация относно завишените здравни и хигиенни мерки, моля, вижте тук.
•    За свободен достъп до снимки на самолети, екипажи и библиотека с лога, моля, посетете http://wizzair.com/en-GB/press



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати