Новини Транспорт

United очаква търсене на полети заради дистанционната работа

   
United очаква търсене на полети заради дистанционната работа

Скот, през последните три часа говорим дали наблюдаваме смекчаване на търсенето, което политиците се опитват да създадат, за да намалят инфлацията. Инфлацията, която в някои сектори на икономиката означава, че хората харчат по-малко в определени области. Не изглежда, че тя е засегнала въздушните пътувания още. Очаквате ли, че търсенето ще се влоши и в крайна сметка ще означава ли това, че няма да разполагате с ценова сила, за да поддържате цените високи?

Забавянето на икономиката и/или рецесията ще бъдат препятствие. Те вече създават насрещен вятър. Но в авиацията има три тенденции, които според мен са важни и в момента. 

Първо, все още сме в процес на възстановяване от ковид. Япония отвори едва миналата седмица. Без значение какво мислите за бизнес пътуванията, в крайна сметка почти сигурно ще се повишават оттук нататък. Все още сме в процес на възстановяване след ковид, за разлика от повечето индустрии.

Втората е тази хибридна работа,  превръщането на всеки уикенд в почивка.

Септември беше третият най-силен месец в историята на United Airlines. Това е месец извън пика. Тенденцията започна  още преди септември и между другото октомври ще бъде още по-добър от септември, което ще го направи четвъртия най-силен месец в историята. Хората вече могат да работят дистаницонно един или два дни. Вместо да са вързани към бюрото си в офиса, те могат да тръгнат нанякъде в сряда или в четвъртък.

Да работят дистанционно един или два дни. Предприемат се допълнителни пътувания. Тенденция, която още не се оценява от пазара. Уникална е за авиацията. Компенсира икономическите насрещни ветрове. Това са попътни ветрове и е компенсация.

Скот, наричаме го стил Джон Фароу от Блумбърг Сървейлънс. Защо не продължите с г-н Кърби, Кейли? Това е от страна на търсенето, Скот. Но има и факт, че все още сте ограничени откъм предлагането. Капацитетът все още е по-ограничен. Отчасти това е свързано с работната сила. Можете ли да ни дадете най-добрата си оценка за това дали в крайна сметка ще можете да разширите капацитета или това е структурен проблем на труда в икономиката на въздушния транспорт, който ще се задържи?

Първо, ако сте инвеститор в авиокомпания, третата е може би най-важната тенденция. Докато има среда на силно търсене, предлагането ще бъде ограничено в продължение на години от изкуствени фактори.

Сега то е по-малко ограничено за Съединените щати. Ние сме в горната част на пирамидата за хората, които искат да им се плаща. Но няма достатъчно пилоти в индустрията. Това не е единственото ограничение. Boeing  и Airbus изостават значително, веригите за доставки изостават значително по отношение на своите способности в момента. Контролът на въздушното движение, има летища в Европа и други места, които за изпълнили капацитета си.

Това е за 4-5г години напред. Ако започнете днес, много проблеми ще се решат за това време.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати