Новини Събития

Министерството на туризма на Южна Африка става спонсор на футболния отбор на Тотнъм

   
Министерството на туризма на Южна Африка става спонсор на футболния отбор на Тотнъм

Правителството на Република Южна Африка сключва спонсорска сделка с клуба от Висшата лига Тотнъм, следвайки стъпките на Обединените арабски емирства, Руанда, Малта и други, които са използвали най-популярното първенство в света, за да рекламират своите държави като туристически дестинации.

Министерството на туризма на Южна Африка заяви днес, че се стреми да подпише меморандум с Тотнъм, като клубът да подпомогне институцията, която се занимава с туристическата индустрия в страната и контролира този тип бизнес.

Според някои медии в африканската страна, сделката ще бъде на стойност от 52 милиона американски долара за срок от три сезона, като стартира от следващата кампания 2023/2024. Южноафриканците получават правото да брандират с логото на SA Tourism върху екипите на Шпорите, но и други неща. Министерството на туризма не даде повече подробности за сделката. Но е ясно, че за да се стигне до официализиране на контракта, правителството на страната трябва да го одобри и да го презентира.

Големият съперник на Тотнъм от Северен Лондон – клубът Арсенал, има логото "Visit Rwanda" на ръкава на фланелките си. Докато двете официални авиокомпании на ОАЕ – „Емирейтс“ и „Етихад“ са основни спонсори на Арсенал и Манчестър Сити съответно. Манчестър Юнайтед има договореност да промотира островната държава Малта като туристическа дестинация, но това е и натрупване във времето, тъй като Червените дяволи имат няколко периода с подготвителни лагери на Рицарския остров.

Но не всички са щастливи в Южна Африка. Предложената сделка беше критикувана от южноафриканска опозиционна партия обвинявайки, че парите за които се съобщава – равняващи се на повече от 900 милиона южноафрикански ранда - представляват почти 40% от бюджета на SA Tourism.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати