Новини Събития

Поморие ще привлича туристи от Полша и Германия извън активния сезон

   
Поморие ще привлича туристи от Полша и Германия извън активния сезон

В края на 2023 година Община Поморие бе одобрена по два проекта, финансирани от Министерството на туризма и насочени към реклама на туристически услуги на външни пазари – Германия и Полша. Проектните дейности вече са в ход, като целта е повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, изграждане на онлайн потребителско доверие в туристическия бизнес посредством промотиране, широк достъп до информация, иновативни форми на поднасянето ѝ, прозрачност и гъвкавост по отношение на резервациите, създаване на усещане за специфичен дух, уникални традиции, културни и природни забележителности, които да предложат пълноценна почивка и интересни преживявания в Поморие.

В проекта, насочен към немския пазар, Община Поморие е партньор с туроператора holidays.ch, официален и ексклузивен представител на брандовете Lufthansa Holidays и Eurowings Holidays, и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“. „Поморие – соленият път на щастието“ е името на продукта, който рекламира българското Черноморие, музейните обекти, свързани с морето и солта, с лечебните свойства на Поморийското солено езеро, красивата плажна ивица и омайните поморийски вина. По този проект вече са разработени дизайни за страниците в бордното списание на Eurowings, в страницата на Lufthansa Holidays и в сайта на туроператора. Подготвени са и публикации тип Newsletter – single slot teaser в посещаван немски уебсайт с достигане на 1м абонати.

В проекта „Непознатото Поморие“, промотиращ Поморие на полския пазар, Община Поморие успешно си партнира с туроператора Rainbow и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Вече са поставени билбордове от двете страни на магистралите Варшава – Вроцлав; Лудж – Торун и Варшава – Бялисток. Билбордовете ще бъдат разположени там до август месец. Паралелно с това, по график се правят и спонсорирани публикации в сайта на Rainbow, в социалните мрежи на туроператора, в Google display network, както и в един от основните полски сайтове -търсачки. Целта е повишаване на популярността на региона и стимулиране на туристическите пътувания в месеците април, май, септември и октомври.

Съгласно медийните планове по двата проекта, предстоят и публикации в различни комуникационни канали на Фрапорт, както и видео реклама на мониторите над check–in гишетата.