Събития

Дигитална карта ще представя община Чепеларе като дестинация с многообразие от туристически обекти

   
Дигитална карта ще представя община Чепеларе като дестинация с многообразие от туристически обекти

Дигитална карта ще представя община Чепеларе като дестинация с многообразие от туристически обекти, продукти и забележителности, съобщи за БТА Съби Маданков, председател на Сдружението на хотелиери, ресторантьори и търговци в родопския град.

Във виртуалния пътеводител ще се включат всички еко пътеки, маршрути за пешеходен, пещерен и религиозен туризъм, забележителности в Чепеларе и околностите. Разработването на дигиталната карта е част от плановете за динамично рекламиране на Чепеларе в социалните мрежи и интернет пространството, според Даниела Сивенова, експерт в Туристическия информационен център в града.

Предвижда се дигиталната карта да бъде готова преди началото на летния туристически сезон, представяйки обща визия за дестинацията. В навечерието на летния сезон, представители на хотелиерския бизнес и Община Чепеларе се обединиха в своеобразен обществен форум, който ще работи по формирането и рекламирането на комплексен туристически продукт в региона, уточниха от общинския пресцентър. Основен акцент в маркетинговата програма ще бъде именно налагането на Чепеларе като разпознаваема дестинация сред аудиторията в социалните мрежи. Наред с пешеходните маршрути и новите забележителности, в рекламната стратегия ще бъдат представени и възможностите за религиозен туризъм. В околностите на Чепеларе са издигнати множество параклиси, а през последната година в града пристигат ученически групи за поклонение пред гроба на отец Евстати Янков.

Новата рекламна стратегия ще обобщи в единна платформа потенциала за разгръщане на комплексен туристически продукт. Общинари и хотелиери ще обединят усилия и в разгръщане на събитиен туризъм с богата програма от фестивали и културни дейности. Туристическата пътека "Старата воденица" получава все повече популярност, според отзиви от летовници, почивали в Чепеларе. Дигиталното рекламиране на района ще заложи на представяне и на местата с традиционна родопска кухня.

Местната туристическа общност ще работи и по утвърждаване на марката "Чепеларе - зеленото сърце на България". През юли в Чепеларе предстои конференция, на която ще се дискутират възможностите за климатолечение в района.